Welkom op onze reisweblog! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerda en Maaike - WaarBenJij.nu Welkom op onze reisweblog! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Gerda en Maaike - WaarBenJij.nu

Welkom op onze reisweblog!

Blijf op de hoogte en volg Gerda en Maaike

28 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

Wat leuk dat je ons reisdagboek bezoekt! Vanaf volgende week kun je onze belevenissen hier lezen en foto’s bekijken. Het is namelijk nog slechts één week voordat we vertrekken richting Suriname. Op dinsdag 4 februari om 13:45 hopen wij los te komen van de Nederlandse bodem. Al een ervaring op zich voor ons…

De spanning stijgt, maar de zin en het enthousiasme stijgt mee! Nu we de meeste opdrachten ingeleverd hebben, komt eindelijk de tijd om ons voor te bereiden. Inkopen doen, tas inpakken, laatste zaken regelen, check, check, en vergeet niet het afscheid nemen. Nu nog genieten van familie en vrienden om daarna 3 maanden ‘zonder’ te moeten. 3 maanden waarin wij ons afstudeeronderzoek hopen te gaan doen over kwaliteitseisen in kinderhuizen. We zullen verblijven op Sukh-Dhaam en daar specifiek ons onderzoek op aanpassen, om hen te helpen subsidie te verkrijgen van de overheid.

Naast het onderzoek zullen we natuurlijk ook gaan genieten van de mooie natuur en cultuur van Suriname in het heerlijke zonnetje met een temperatuur tussen de 25 en 30 graden. Wat het ons allemaal gaat brengen, is afwachten en hopen we hier met jullie te delen.

Wil je op de hoogte blijven van deze belevenissen, schrijf je dan in voor de mailinglist en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Daarnaast zijn we gewoon te bereiken via de mail, whatsapp, skype of telefoon!

Groetjes, Gerda en Maaike

• 28 Januari 2014 - 18:41

Evelien:

Super gaaf dat jullie dit gaan doen!! Heel veel succes dit laatste weekje. Geniet er van! Wij gaan jullie zeker volgen 'met z'n allen'! :)

• 28 Januari 2014 - 19:12

Colinda:

Super leuk zeg! Ben benieuwd! Wij gaan ze zeker lezen! Heel veel plezier en succes namens de hele familie! ;-)

• 29 Januari 2014 - 10:24

Els:

Hoi Maaike, leuk dat we jullie belevenissen kunnen gaan volgen! Heel veel succes en plezier :-)

• 29 Januari 2014 - 11:44

Karlien:

We zijn benieuwd! Succes met de laatste dingen!!

• 05 Februari 2014 - 13:58

Erna:

Ha,
    Helaas nog niets nieuws. Begrijpelijk hoor. Even bijkomen van de reis zeker en orienteren! De reis goed gegaan? Leuk afscheid/uitzwaaien? Hé we hopen snel wat van jullie te horen en te zien.
    Groetjes uit Zeeland

Tags: Welkom

Gerda en Maaike

Voor ons afstuderen vliegen wij over zee naar Suriname. Een warm en gastvrij land waar we ons afstudeeronderzoek zullen doen in het plaatsje Alkmaar in district Commewijne. Waar vroeger de plantages waren en nu het kinderhuis Sukh-Dhaam, "Huis van Geluk" staat.

Actief sinds 10 Jan. 2014